onsdag 16 november 2011

Sjungit i dushen!

Hejsan förlåt för lite dålig uppdatering men nyss dushade jah!
I morron har vi något prov i lag och rätt det håller typ på i 3 timmar,känns dö trist -.-
Men iaf i dag vid 17 tiden så hade jag inget att göra så jag gjorde vatten naglar,det funkade =D ,kanske inte blev så supersnyggt men jag blev nöjd!

På morgonen ha jag inte tid att blogga men kanske kan göra det i morronbitti afall jag hinner!
Idag var jag också barnvakt åt mina grannar deras samma skulle hämta hennes barn i silverringen (han är 6 år)
Så jag fick vara hemma hos de och vara barnvakt mot hennes dotter (hon är 4) och hennes kompis som också är 4.
Men efter inlägget ska jag kolla på Grays Anotamy (?) (stavning..??)
Men här kommer några bilder hur naglarna blev!







Ses!

1 kommentar: