tisdag 10 januari 2012

Shour -.-

Heej!

Nu var första skoldagen avklarad!
På första lektionen så sa min lärare "Vilka är det som ska ha shour i dag?"
-HAHA!- ingen brydde sej eller svarade :) men hon kom tillslut fram till att det skulle vara jag och Michaela.
Ja ba -Neeeeej- (Shour innebär att man städar i skolan t.ex torkar bord i matsalen,tvätta bort klotter från väggarna.Så det har jag gjort i dag.Sen fick vi tillbaka en matteprov och jag fick F :(((( jag ska göra om det nästa Tisdag.
Kom hem för en timma sen typ!,när jag kom hem satte jag på datan och tog en smörgås och sen kollade jag in de bloggarna jag följer.Men först gick jag in på youtube och såg att Dejana hade gjort en video jag blev skitglad! :D
Städade ju rummet i går och det ser fortfarande rent ut :D

Bloggar kanske mera sen! hejdåå!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar