söndag 26 februari 2012

Gårdagen och lite i Dag!

Hej , jag glömde blogga i går men jag och min familj kollade på melodifestivalen och drack "egen" milkshake!
Sen åt vi kött och potatisgratäng.Just nu är jag as trött men jag och mamma ska kanske dra en sväng till öb för de har en "egen stor" sminkavdelning där så jag blev sugen på att åka dit :)
I morron är det skola , asså jag orkar inte skolan suger!!
Laddade nyss upp massa bilder från min kamera till min dator och nu har jag rensat mina bilder :O , Det tog ett tag.I kameran var det bara bilder på mej och Sara HAHA!

Bild på den GODA milkshaken :)


Recept! :)

Den är gjort på Färska jordgubbar och vanilj glass!
Och en klick grädde på toppen :)
Hoppas ni prövar och om ni gör det skicka en bild till min mejl!
Melj: Mollymus.1998@hotmail.com    Kramar /Molly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar