måndag 26 mars 2012

BOYFRIEND ♥

Hej i dag släpptes Justin's nya singel " Boyfriend " och jag har lyssnat på den typ 100 gånger nu :)


Men i dag har jag varit i skolan som säkert alla andra har och varit ute med Sara och suttit vid datorn.
Jag skulle göra ett " ithunes" konto men sen fick jag ett annat som heter "Bearshare" vetifan vad det är men jag hade 15 vänförfrågningar på det förut när jag loggade in :)
Men....... jag har nog inget mer att säga eller jo vi har öppethus på min skola den här veckan så min lärare sa att medans vi har en vanlig lektion kommer det komma i familjer och andra folk och kolla på hur vi jobbar som om vi är statyer och är på ett museéum.Lite random men aja.
Nu ska jag nog duscha sen ska jag kolla på " Familjen anorlunda " sen är det sovdags vi ses i morron!


Justin's nya låt lyssna!!! : http://www.youtube.com/watch?v=RoFXbt2tfbU&context=C408c4baADvjVQa1PpcFMs4QTRU4KDhL92ewg-igTOsEPb-ol9x5Q=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar