tisdag 8 maj 2012

21:01 My best friend ♥

Min bästa vän heter Sofia Eriksson vi har varit vänner väldigt länge , sedan vi var 3/4 år gamla.
Hon finns alltid där för mej även fast hon inte alltid är precis brevid mej så vet jag att hon alltid finns där.
Hon är som en liten ängel på axeln.Som sitter där och vakar över mej.
Jag har flera "vänner" men bara 1 bästa vän.Och flera "bra" vänner.Men alltid kommer jag bara ha 1 bästa vän.
Vi bråkar i bland men.....det gör alla.......vi blir alltid sams.......vi har varit med om otroligt många händelser.Vissa av de har vi tillomed på video.Vi är helt olika.Hon har blont hår och kristall blåa ögon....och är inte särskilgt lång....hor har långt hår och har 2 syskon.Jag har brunt hår och bruna ögon......och jag är väldigt lång....jag har inte särskilgt långt hår och jag har bara ett syskon.Vi bor på olika platser.Vi har varit med om sorg i våra liv......förlorat 2 hundar.....en släkting.Fast vi har också varit med om att en ny människa kommit till världen.Jag vill bara göra det här inlägget och jag tycker att ni också ska göra ett inlägg om eran/era bästa vänner eller bara om en väldigt viktig person i era liv.Länka eran blogg nedan så läser jag erat inlägg.


                       Det här är min bästa vän Sofia 



1 kommentar: