fredag 30 november 2012

30 November 23:35 Dålig uppdatering!!!!

FÖRLÅT!
Jag har bara inte orkat att blogga.....men jag har hållt mig aktiv på instagram....daaaaah som vanligt!
Men nu är jag tillbaka i morron är det första December och jag och Sofia ska på våran kompis party hon fyllde år i Onsdags!
Vi ska kolla på film och äta godis och andra saker!
Men i dag var jag i skolan , sstartade dagen men slöjd , lungt och skönt för det är bara tjejer i våran grupp :)
Men efter skolan hämtade mamma mig vi köpte tapet och målafärg till mitt rum som ska målas om efter Jul!
Sen åkte vi och hämtade Sofia så hon är här nu , men hon spelar The Sims 2.
Helt plötsligt började jag kalla "Fia" för "Sofia" men jag brukar skriva Fia men ajaaaa......
En liten random bild!


Ha det bra! /Molly 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar