onsdag 16 januari 2013

Sjuk men mår bra ;)

16 Januari 2013 22:51

Hej ,jag vet att rubriken är lite knäpp men i morse vaknade jag och mådde bra jag åt min frukost sen efter 20 minuter sprang jag till toaletten och jag kräktes ,inte kul så jag ringde mamma så hon fick sjukanmäla mig!
Vi trodde först att det var magenflensa ni vet så fort man äter något så kommer det upp igen men jag har ätit efter det och det har inte kommit upp.....
Min mage kanske hade fått in nåt som den ville få ut... Men jag måste vara hemma i morron ,fast jag mår jättebra så jag ska upp i morron som vanligt och träna !!!
Hade jag tänkt och sen äta frukost och lägga mig i ett varmt bad!
Längtar redan!
Mitt nyårslöfte är att vara mer aktiv för jag är en riktig slö potatis :)
Långt inlägg :D vi ses i morron ps: här kommer en underbar bild på Niall Horan i One Direction ❤❤❤❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar