onsdag 25 april 2012

20:00 No , im not dead! + jag är stolt som tusan!!

Nu fick jag lust al blogga , haha vet inte varför men för 2 veckor sen typ hade vi NO-prov och jag kunde nästan alla frågor jag gjorde 15 frågor av 24 , och det var inte nog så när jag fick tillbaka provet fick jag kopletera och jag blev ganska glad för jag ville inte ha omprov , men kompletera betyder att man måste bara göra om några frågor så i dag gjorde jag det efter skolan vid 4 typ och jag kunde alla 9 frågor.Sen när jag var påväg hem blev jag så jäkla glad , jag brukar inte plugga så mycket men i går pluggade jag som en häst!! ( inte för att jag vet hur hästar pluggar men de måste vara bra på det va? ) och det gjorde resultat för jag kunde alla frågor.
Men nu ska jag inte prata om skolan mer haha :)
Picnik har lagt ner och jag vill göra en ny heather men neeej , det går inte så jag måste hitta någon ny sida :(
jag har inte gjort mycket i dag bara varit i skolan och hemma + så är jag käär i 3 st , nej de är inte från sweden men de är superrrrrr snygga :)
jag ska börja med att skriva klockan i rubriken för jag orkar inte hålla på att ändra så ni vet!
Ha det bra så hörs vi! :)

1 kommentar: