onsdag 11 april 2012

Smile cuz you're are beautyful ♥

Ja , gör det som rubriken säger...

Men tillbaka till var inlägget igentligen skulle handla om!

Det skulle handla om elf paketet.
Det var flera saker jag INTE var nöjd med för det första läppglanset det lukta gott med det känndes som klister på läpparna , det andra så köpte jag en concealerborste som såg lagom stor ut på bilden men när jag fick den var den skit liten som ett jävla litet riskorn! Och nagellacket SUGER! FAAAN! det stor top coat fast det var inte det det var ett jävla matt nagellack som jag hatar nu måste jag låna mammas i stället fast jag inte får! Och rocherna var bra med de var så "matta" på bilden såg de så skimriga och fina ut!

Så nu har jag talat ut , om vad jag tycker om produckterna!

Men jag har också målat naglarna , för att komma till det inlägget klicka här :)

Hejdååå 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar