söndag 9 december 2012

22:01 Helgen + annat!

OH fy vad jag vill ha en systemkamera nu så jag bara kunde gå ut och fota , nu nät det är så vackert ute!
Helgen var AWESOME!!
Sofia kom i fredags och åkte hem i dag vid 2 typ!
Vi har skrattat mycket och ätit godis , vi skulle göra popcorn till en film och såklart så brände jag dom!
Men vi gjorde fruktsallad istället men det var också gott!
I morron är det skola jag ska se om jag kan ge mig ut och fota lite med min kamera , och nej det är inte en system kamera det är en canon med 12.1 megapixel så bilderna blir bra ändå!
Nästa helg taggar jag att vara hos Sofia ensamma med våran andra kompis Olivia och Sofias lillebror det ska bli så sjukt kuuul!
Vi ska äta gott , titta på film och dansa!!!
Jag ska snart komma på "The Walking Dead"
Men vi ses i morron och jag går ut och fottar!

/Molly ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar