måndag 31 december 2012

Gott Nytt År!!

31 December 2012 20:15
Hejsan alla bloggläsare!!
Snart är det år 2013 :) jag hoppas ni firar nyår med eran familj och äter god mat och smäller raketer!
Min kusin Richard och hans tjej Angelica och Angelicas son Max och sen Richards och Angelicas barn som de har tillsammans hon heter Felicia som är 2 veckor gammal!
Sofia firar nyår med oss för hon ville inte åka till sin Morfar i Valdermarsvik!
Jag och Sofia duschade och sen gjorde vi i ordning oss!
Sofia plattade håret och jag lockade mitt hår!
Sen sminkade vi oss vi la bara lite mörkgrå ögonskugga på ögonlocket och mascara men jag la lite ögonskugga vid nedreögonfransarna!
Vi målade också naglarna jag målade mina neon rosa och Sofia målade sina turkos/gröna sen la vi en liten pärla på ringfingrarna ! Här kommer bilder på våra outfits och naglar! * en nyårs drink!!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar