lördag 22 oktober 2011

En Sminkning och Min lördag med Sofia! ♥

     Heejsan alla bloggläsare! 

Vet ni jag lovade att jag skulle lägga upp en sminkning varje dag och det gjorde jag också =) 


I dag har jag och Sofia inte gjort mycket vi har fixat oss,Ätit godis,slappat och så har jag fått damp på ett spel som heter Fast Ball 2 som jag har på min mobil!!! =S
Just nu har jag precis tvättat bort sminket! (jag kan lägga upp en video när jag visar mitt smink)
Nu spelar Sofia på min mobil och jag sitter här och bloggar! =)  
Just nu får Sofia lite damp på min mobil hon kör det där spelet. =O
Snart ska vi kanske äta tacos det beror på om mamma och pappa gör det,de sa kanske förut! =P
I går morse när jag gick till skolan var jag nära på att halka det var is på gatan,det märks att vintern är på väg nu! =( g
Idag har min pappa skaffat facebook!! *Asg*
Han fattar ingenting så nu förklarar min lillebror Max för honom hur man gör (Max är 11 år och han har haft facebook länge)  
Men det var nog allt Hejdåå!♥ Mollykkrazy♥ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar