tisdag 25 oktober 2011

Jag hatar det!

Hej bloggen!!

Nu får det bli ett inlägg!

Jag kom precis hem från skolan,på gympan hade vi Orientering jag hatar det!!
Jag gick med en fröken och några fler eftersom vi behövde extra hjälp till Orienterings dan på Torsdag! =(
Hon sa så här till mej! (Hon heter Sandra!

Sandra: Hänger du med,Molly? (Asså i kartan)
Jag: Nae?
Sandra:Ok men då kan du gå hem så ses vi på Torsdag!
Och ja ba WTFF! så jag fick sluta tidigare än alla andra men iallafall.

Första lektionen hade vi So vi kollade på nån film som hette "När föräldrarna sover" det handlade om några ungdomar som inte var så trevliga och massa annat skit!!
Sen hade vi matte efter matten hade vi engelska sen hade vi gympa!
Och sen var dagen slut!

Nu ska jag snart äta tror ja!
Men jag skriver mer senare! puss :*

/Mollykkrazy <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar