torsdag 27 oktober 2011

Kom nyss hem!

Hejsan!

Ledsen för dålig updatering i dag!
Idag har jag varit i skolan vi hade origenteringsdag,efter det slutade vi vid 12!
Sen när jag kom hem hade jag fortfarande sprig i benen så jag tog en spring/jogging/gå tur i skogen det var jätte skönt och nu har jag kommit hem från hageby med mamma det var rea på Cubus så vi stack dit! (Kommer bilder längre ner,vad jag  köpte)
och kom precis ur duschen så snart ska jag sova!
Ögonfrans böjare från hm!

Lila nagellack från cubus 2 för 39 mamma köpte ett genomskinligt!

En ögonskuggsborste (kommer bild nedan så ni ser hur sidorna set ut)
Kommer från hm

En sida.

Andra sindan!

Och det sista ett halsband som det står ett "M" på mamma köpte ett där det står ett "C" som i Catrin!
Från Ginatricot!
I morron är det Fredag! =),sen har vi höstlov i en vecka =D men ses i morron! puss* /Mollykkrazy <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar